Zamena ulja u automatskom menjaču

Zamena ulja u automatskom menjaču se po specifikaciji većine proizvođača mora raditi na svakih 60.000 – 80.000km, a naša preporuka je da se servis radi na maksimalno 45.000 – 50.000km s obzirom da staro dotrajalo ulje koje je zaprljano i koje je izgubilo viskozitet u velikoj meri utiče na vek samog menjača.

Ukoliko se ulje ne menja redovno i ukoliko se ne izvrši kompletna zamena ulja koja podrazumeva ispiranje automatskog menjača i zamenu filtera ulja automatskog menjača, već se izvrši samo delimična zamena ulja (kao što se to uglavnom radi u velikoj većini servisa), može doći do ozbiljnih problema i kvarova menjača.

Naravno sam proces zamene ulja u menjaču zahteva i da se na kraju samog procesa uradi i precizna nivelacija ulja odnosno da se proveri da li je nivo ulja u menjaču adekvatan.

Višak ili manjak ulja u automatskom menjaču može izazvati velike probleme.

Ukoliko u menjaču imate višak ulja ili Vam iz nekog razloga nedostaje ulja u menjaču, potrebno je da se što pre obratite servisu kako bi izbegli ozbiljnije kvarove i poprilično skupe popravke.


Takođe je jako bitno koristiti najkvalitetnija sintetička ulja koja imaju odobrenja od proizvođača menjača. Korišćenje neadekvatnih ulja može dovesti do ozbiljnih kvarova gde je nakon toga potreban kompletan remont menjača. Uvek tražite i birajte najkvalitetnije ulje za Vaš automatski menjač.

Simptomi koji ukazuju da je vreme da se uradi zamena ulja su opisani na blogu:
https://partner-impex-doo.blogspot.com

U mogućnosti smo da Vam ponudimo uslugu zamene ulja uz kompletno ispiranje automatskog menjača (konvertora, hidrobloka, hladnjaka…) korišćenjem BLUE Profesionalnih Aditiva i BLUEMATYC Italijanske mašine.

Ukoliko niste sigurni kada je i da li je rađena zamena ulja u Vašem menjaču kao i u kakvom je stanju ulje, pozovite nas i izvršićemo proveru na licu mesta!

Korišćenjem BLUE aditiva i BLUEMATYC mašine, za razliku od standardne procedure gde se ispuštanjem ulja iz kartera menjača ispusti svega 50%-60% starog ulja i gde ostatak starog ulja koje ostaje u konvertoru, hidrobloku, hladnjaku i cevima nije ga moguće izbaciti osim sa mašinom, mi Vam nudimo zamenu kompletnog ulja u automatskom menjaču. Ovim načinom produžavate vek Vašeg menjača i sprečavate mogućnost pojave ozbiljnijih kvarova.

Tretman ispiranja i zamene ulja u automatskom menjaču se vrši korišćenjem najkvalitetnijih BLUE aditiva, najkvalitetnijih ulja i filtera. Nakon završenog postupka vrši se provera sa dijagnostikom.

Autel TS608 dijagnostika

Cena zamene ulja u automatskom menjaču usluge zavisi od filtera, količine i vrste ulja, količine aditiva i samog rada. Za sve detalje, stojimo Vam na raspolaganju.


Primeri:

Zamena ulja – BMW 420d

.

Zamena ulja – Mercedes Benz A 200 CDI

.

Zamena ulja – BMW X6 3.5D xDrive

230

Broj urađenih zamena ulja u automatskim menjačima

90

Broj urađenih zamena ulja u robotizovanim menjačima

140

Broj očišćenih DPF filtera